Az átok

Egy átok előző életeidből is származhat, de örökölheted is több generáción keresztül. Ha valakinek átkozódásra hajlamos őse volt, az rossz karmát eredményez. Nem biztos, hogy az elkövető saját életében csapódik le a negatív hatás, hanem mondjuk a gyermeke, unokája életében. Átoknak minősül minden kimondott szó vagy szándék, ami arra irányul, hogy egy másik emberrel valami rossz történjen. Legtöbbször nem is gondolsz rá, hogy az általad avagy rád küldött átoknak önmagadra és leszármazottaidra nézve is súlyos következményei lehetnek. Ez a hirtelen felindulásból történt átkozódás esetében is igaz. Ugyanúgy hat, mint ha rosszindulatúan, szándékosan átkoznál meg valakit. A szavaiddal, gondolataiddal energiát bocsájtasz ki. Ezeket hívják elementáloknak a metafizikában. Az átok negatív energiái egy idő után megvalósult történéseket okozhatnak mind a megátkozott, mind az átkozó életében.

A rontás az, mikor valaki egy fekete mágiával foglalkozó szakértőtől azt kéri, hogy egy másik emberrel rossz dolog történjen. Általában irigység, rosszindulat, bosszú áll ennek a hátterében. A mágiát pozitív céllal is lehet használni, de csak ha másnak segítesz vele, vagy valamilyen jó dolog bevonzása érdekében úgy hajtom a saját malmomra a vizet, hogy ezzel mást nem befolyásolok, másnak nem ártok. Jó példa erre a szerelmi kötés, ami akkor nem minősül gonosznak, ha a felek közös akarattal alkalmazzák. Ha ezt a másik beleegyezése nélkül teszi, az már gonosz cselekedetnek számít, és negatív sorsot eredményez. Nem szerelem lesz a végeredmény, hanem érthetetlen, önző ragaszkodás, a másik idegeire menés. A saját életben szörnyű rombolást eredményez az ilyen tevékenység.

Ha valaki megátkoz, annak számtalan jele lehet. Például sorozatosan furcsa, szerencsétlen dolgok történnek veled, amelyekre nem találod a magyarázatot. Úgy érzed, semmi sem sikerül, és ahova lépsz, ott fű nem terem. Fáj a fejed és minden bajod van hosszú időn keresztül. Sorozatosan szerencsétlenkedsz, vagy egy dolgod sem úgy sikerül, ahogyan azt eltervezted. Minden a feje tetejére áll, felborul a lelki békéd. S ez napról napra egyre romlik, nincsen javulás. Elképzelhető, hogy valaki átkot szórt rád. Létezik olyan is, hogy önátok, amikor valaki saját magát átkozza, például ilyeneket mond magának: "én képtelen vagyok....-ra", "hülye vagyok", "nekem semmi sem sikerül", "én szerencsétlen vagyok", "én nem tudok élni x nélkül"... és a többi.
 

Az átok levételéről részletesen itt olvashatsz.

4 komment

Címkék: jegyzet

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DanKat 2012.05.01. 16:02:26

Helló! Én egy olyan osztály tagja vagyok, amely helyen nem lehet normálisan fejlődni. Az osztály nagy része perverzkedik... stb
Mindent próbáltam hogy lenyugodjanak és nem akarok rossz lenni, de már azt fontolgatom meg átkozom az osztályt.
Meg is érdemelné némelyik!
Utánna amikor már megtudják milyen, tanulnak belőle, leveszem róluk.
Csak hogyan? Hidd el nem olyan vagyok aki kárörvendő me szadista, de elviselhetetlenek.
Mit gondolsz?

aurora012 2013.04.09. 18:51:15

Üdv!
Szerintem nem kellene elátkozni az osztályod, mert az is csak elpocsékolt energia... Nem beszélve arról, hogy negatív dolgot okozol vele, ami szintén energiát visz el.

Soma Victor 2015.07.11. 22:12:40

@aurora012: Figyelj. Vannak akik átkot érdemelnek. Nem akarod elmondani neki ezért elmondom azt hogy a saját módszeremmel hogyan átkozzon.

Soma Victor 2015.07.11. 22:14:19

@DanKat: Én kitaláltam egy saját módszert az átkozásra. A szünet végén mikor nincs bent tanár, koncentrálj és gyűjts be minél több negatív energiát aztán lökd ki magadból az osztályra koncentrálva.
süti beállítások módosítása