Telekinézis

A telekinézis annak a képessége, hogy a bioenergia segítségével manipulál, mozgat valaki tárgyakat, így hasonlatos a hidrokinézis és a pirokinézis képességekre.

A fénymódszer használata kell a képességhez. Ez abban áll, hogy becsukod a szemed és lazítasz a tárgy előtt. Képzelj el egy energikus fénysugarat, mely a harmadik szemedből kiindulva eggyé válik az objektummal. Gondolatban érezni fogod a tárgy anyagát. Koncentrálj arra, hogy ez az energiakisugárzás megmozgatja a tárgyat. Ne próbáld meg mentálisan ellökni vagy mozgatni, mert ez nem fog sikerülni. Annak az energiának kell ezt megtennie, mely körbeveszi a tárgyat. Nyisd ki a szemed és nézd meg, történt-e valami. A telekinézishez hinni kell abban, hogy az Univerzumban minden kapcsolatban van mindennel, mindent ugyanazok az építőkövek, azaz a protonok, neutronok és elektronok alkotnak. Tehát ha minden ugyanabból készült, akkor bizonyos értelemben ellenőrizhetsz is mindent. A telekinetikus erőd nem más, mint a bioenergiád, az aurád, a tested kiterjesztése. Először próbálkozhatsz egy héliumos léggömbbel (becsukott nyilászárók mellett, nem rá fújva a levegőt), a képen látható ingaszerű tárgyhoz hasonlóval vagy egy borsószemmel. Fontos a kitartás, ha nem sikerül elsőre, ne add fel. Próbáld másnap, harmadnap is.

1 komment

Címkék: varázslat

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

songoku83 2012.08.25. 15:21:59

Egyszer néztem a földön bolyongó hangyákat,és a két kezem enyhén zárt ujjakkal egymástól k.b. 7-8cm-re,arra gondoltam hogy elkezdem irányítani őket.Aztán a két kezemmel tartva a távolságot,a hangyakaravánt,egy körbe irányítottam,és amerre mozdítottam a kezem arra mentek.És elkezdtem különböző ábrákat lerajzolni velük.Majd abbahagytam,mert úgygondoltam hogy ez nem hejes.És visszairányítottam őket a rendes karaván irányba,arra amerre láttam őket menni hagy menjenek.
süti beállítások módosítása